Menü
Anasayfa / Yazarlar / Eklenme: 26.06.2026 08:00

Özgür Bey futbolcu olsaydı

Mehmet Şeker Yeni Şafak

Hakem 45 sırt numaralı Özel’e kural dışı ve tehlikeli hareketinden dolayı kırmızı kart gösterince, sahayı terk etmeyecekti demek ki. Anlaşılan budur…