Bilim insanları klasik müzik ve cazın zamanla ‘basitleştiğini’ ortaya koydu… Peki bu kötü bir şey mi? | Kısaçalar #21
Metin Aktaşoğlu
Milliyet
“Müziğin basitleştiği” argümanı bir değişim tedirginliği mi yoksa bu argümanın bir gerçeklik payı var mı? Burada söz ettiğimiz “basitleşme” aslında, hem üretimin “daha az komplike” bir hale geldiğini vurgularken hem de tüketimin yaygınlaşmasına işaret ediyor olabilir…
YAZARIN DİĞER YAZILARI
SZA’nın yapay zekâ isyanı! ‘Bu yozlaşmış pisliğe destek verenler…’ | Kısaçalar #29
26 Haziran 2026
Beren – Exuberance albüm incelemesi: Geçersiz bir ‘mecburi optimizm’ | Kısaçalar #28
19 Haziran 2026
Yeni trend… Hem de galiba gerekli bir trend: ‘Telefonsuz konser!’ | Kısaçalar #27
12 Haziran 2026
Şebnem Ferah konseri, Panini ve düşündürdükleri… | Kısaçalar #26
05 Haziran 2026