“İddianame paçavra oldu, çöp oldu, dilekçeciler özür diliyor” mu?
Ali Karahasanoğlu
Yeni Akit
“İddianame paçavra oldu, çöp oldu, dilekçeciler özür diliyor” mu? ALİ KARAHASANOĞLU Kimisi çıkmış, “Resul Ekrem Şahan’ın avukatı deyim yerindeyse iddianameyi paçavraya çevirdi.” diyor. Bakınız Şirin Payzın ile röportajında, Mehmet Yakup Yılmaz. Kimisi çıkıyor, “iddianame çöp oldu” diyor. Bakınız, iki villayı hâlâ anlatamayan Ekrem İmamoğlu… Kimisi çıkıyor, “İBB davasında itirafçıların ‘utanıyorum’ diyerek ifadelerini geri aldığına tanık oluyoruz.” diyor. Bakınız CHP’li Murat Emir. At yalanı, varsa inananı. Gerçekler karşımızda tüm netliği ile dimdik duruyor. Ne iddianameyi paçavraya çevirebilen bir avukat var karşımızda… Ne çöp yapabilen dürüst bir CHP’li…
YAZARIN DİĞER YAZILARI
Bu küfürcülerle mi, havlucular, rüşvetçilerle mi gurur duyuyorsunuz!?
10 Haziran 2026
Haşim beye soralım: “İki sayısı, dört sayısından nasıl büyük olur?”
09 Haziran 2026
79 yaşında gerçekleri çarpıtmanın ustası
08 Haziran 2026
Hastanenin ismini, Amerikan hastanesi değil, “Türk-Kürt kardeşliği” yapalım
07 Haziran 2026