Menü
Anasayfa / Yazarlar / Eklenme: 26.06.2026 01:25

İhracatta da, üretimde de, ilk düğmeyi doğru iliklemeyince…

Avrupa’ya ihracatı­mızda, fiyatlarımız yüksek kalmaya başla­dı/başlayacak… Bu ne­denle kârlar da azalma­ya, hatta, zarar dönme­ye başladı/başlayacak… *** Yani… Ürünün kalitesini ar­tıramamak, çeşitlendi­rememek; verimliliği artırama­mak, teknolojiyi geliştirememe­nin de ötesinde kullanamamak: Üretim ve ihracatta elimizde olan potansiyeli/avantajları da iyi değerlendiremememize ne­den oldu/oluyor/olacak… *** “Avantajımız!” diye nitelen­dirdiğimiz: Genç nüfus, ucuz işgücü, stratejik konum gibi paramet­reler de üretim/ihracat artışı için tek başına yetmedi/yetmi­yor/yetmeyecek… *** Yani… Her alanda olduğu gibi, üre­timde de, ihracatta da, ilk düğ­me doğru iliklenmedikçe sonuca ulaşılmadı/ulaşılmıyor/ulaşıla­mayacak……