Özgür Bey futbolcu olsaydı
Mehmet Şeker
Yeni Şafak
Hakem 45 sırt numaralı Özel’e kural dışı ve tehlikeli hareketinden dolayı kırmızı kart gösterince, sahayı terk etmeyecekti demek ki. Anlaşılan budur…