Menü
Anasayfa / Yazarlar / Eklenme: 14.03.2026 17:04

Türk Kızılay Adana’da yeni aşevi açtı, tarihi Taşköprü’de iftar sofrası kurdu

Paylaş   Adana Valisi Mustafa Yavuz, Türk Kızılay Genel Başkanı Prof. Dr. Fatma Meriç Yılmaz, Türk Kızılay Genel Sekreteri Ramazan Saygılı ve ünlü Şef Mehmet Yalçınkaya’nın katılımıyla gerçekleşen açılışın ardından, tarihi Taşköprü’de binlerce kişi iftar sofrasında bir araya geldi. Aşevi günlük 3 bin kişiye hizmet verecek, afetlerde 11 bin kişilik kapasiteye çıkabilecek Tek başına yaşayanlar, yaşlılar ve engelliler başta olmak üzere Ramazan ayında her gün 61 bin kişilik iftarlık sıcak yemek dağıtan Kızılay, “81 İlde 81 Aşevi” programı kapsamında Adana’da yeni aşevini açtı. Açılışı yapılan Fatma-Arif Zaloğlu Aşevi, dayanışmanın ve paylaşmanın yeni merkezi olarak hizmete başladı.