Verimli üretmeyene/ tüketmeyene desteğin getirisi…
Ferit Barış PARLAK
Dünya
Yüzlerce kez yaşadığımız: Verimsiz üretenin de; Verimsiz tüketenin (israf…) de; Haksız rekabetle (kayıtdışı…) ayakta kalabilenin de; Aldığı krediyi (Kıt kaynakları, zorlanarak biriktirilen tasarrufu/milli serveti..), atıl kalacak veya “mevcut verimli üreticiyi de eriten” yatırımlara yönlendirenin de destek istediği bir dönemi daha, tekrardan yaşıyoruz… *** Kıt kaynakları: Verimsizliği alışkanlık haline getirenler sayesinde daha da kıtlaştırdığımızı da (yıllarca aynı şeyi yaşadığımız için) biliyoruz… *** Kıt kaynaklarımızı etkin kullanmayınca: Açıklara, dolayısıyla krizlere kapı açıyoruz……