Menü
Anasayfa / Yazarlar / Eklenme: 28.03.2026 08:35

İnan sana değil kastım

Popüler “mezhepçilik” tartışmaları mı ahmaklık yapıyor, yoksa ahmaklar mı bu tartışmaları çok seviyor, bilemiyorum.
Benim bildiğim şudur: Bir ahmakla tartışıyorsanız, “İki ahmak tartışıyor” derler.
Hayır yani, iki farklı mezhebin mensupları arasında savaş çıkar, hâliyle mezhep tartışması söz konusu olabilir, anlarım. (Dikkat isterim, anlamlı bulurum demedim, anlarım dedim.)
Lakin ortada mezhep savaşı yok. ABD-İsrail ile İran savaşı var. Yani, Gazze soykırımcısı ittifak ile komşumuz İran arasındaki savaş.
Komşumuz dediğim, mezhebi üzerinden “ötekileştirilen” İran’ın yüzde 20’si Sünni. Türk kökenli nüfus da bir hayli fazla. Kürtlerin Türkiye’deki nüfus oranından daha fazla diyeyim de varın ötesini siz hesap edin.