Ortaokul mezunu babam.
Bekir Fuat
Karar
1940’lı yıllarda askerliğini yapmış, Cumhuriyet’in tam ortasında yaşamış bir adamdı. Cumhuriyetimiz kadar garip miydi bilmiyorum, ama babam garipti…