Bir perşembe akşamıydı
“Sohbet sırasında Hakikat Kitabevinin neşrettiği İslâm Ahlâkı kitabından bazı bölümler okundu…” “Bazen bir insanın hayatındaki en büyük servet; malı, makamı veya bilgisi değil, birlikte yol yürüdüğü arkadaşlarıdır…”11 Haziran 2026 tarihli gazetemizde merhum Mehmet Sait Arvas Hocamızın kaleme aldığı “Arkadaş Seçmek” başlıklı yazıyı okuyunca, yıllar önce yaşadığım ve hafızamdan hiç silinmeyen bir hatıra yeniden gözlerimin önünde canlandı.Bu ibretli ve duygulu hatırayı sizlerle paylaşmak istedim.Yıl 1993 veya 1994…Türkiye Gazetesi Burdur Bürosunda gazete dağıtım, satış ve pazarlama temsilcisi olarak görev yapıyordum.O dönemde bekârdım. Burdur Gölü’ne karşı, huzur veren manzarasıyla dikkat çeken, yerden ısıtmalı bir sitenin dördüncü katındaki kiralık dairemde tek başıma yaşıyordum.O yıllarda Türkiye gazetesinde görev yapan kıymetli arkadaşlarımızla her hafta perşembe günü bir araya gelmek âdeta bir gelenek hâline gelmişti.Bu buluşmalarda hem gönül sohbetleri yapar hem de hizmetlerimizin bugünü ve yarını hakkında istişarelerde bulunurduk…