1 Temmuz’da e-Faturaya geçmeyene 17 milyon liraya kadar ceza
Mahmut Bülent YILDIRIM
Dünya
Değerli okurlar, dijital dönüşüm sürecinin hız kazanmasıyla birlikte e-Fatura kullanımı da işletmeler için bir zorunluluk haline gelmiştir. Ülkemizde 5 Mart 2010 tarihinden itibaren uygulamada olan e-Fatura uygulaması; standardı Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından belirlenen ve Vergi Usul Kanunu hükümleri gereği bir faturada yer alması gereken bilgileri içeren elektronik belgedir…